Novice

Novice

BO SILEO SLOVENSKI STARTUP LETA 2019?

Zmagovalci v kategoriji Start-up Accelerator navigator natečaja Podjetna Primorska, drugouvrščeni na največjem startup tekmovanju PowerUP 2019  Innoenergy Jugovzhodne Evrope in inkubiranci Univerzitetnega inkubatorja Primorske - Sileo, Ollo, Lake, Hurra Studios in Hopalai, so Start-up podjetja, ki se letos potegujejo za prestižni naziv Slovenski Startup leta 2019, sporoča Start:up Slovenija.

 Zmagovalna stefano

Sileo je razvilo prvi fotovoltaični strešnik, ki je kompatibilen s klasično opečnato različico strešnika stila »marsigliese«. Trend uporabe energije iz obnovljivih virov, med katerimi je tudi sončna energija, je v porastu. Razlogi za to so večja cenovna dostopnost, ekotrendi in želja po neodvisnosti. Za naložbo v solarne sisteme se vse pogosteje odločajo tudi lastniki hiš v starih mestnih središčih, ki morajo upoštevati urbanistične predpise. Ti pa postavitev klasičnih fotovoltaičnih panelov pogosto ne dovolijo. Sileo je s svojo rešitvijo trgu ponudil alternativo, ki je estetska in skoraj neopazna. Strešniki, ki so na voljo v več kot 200 barvah, so pravzaprav zasnovani kot gradbeni material in jih lahko vgradijo tako električarji kot tudi zidarji ali krovci. So standardne oblike in združljivi z istim modelom v terakoti, ki je na trgu prisoten že desetletja, vendar za polovico lažji. Na streho so priviti in posledično odporni proti vetru, snegu, točo, po njih pa se lahko tudi hodi v primeru vzdrževalnih del. Prvo in še danes delujočo streho so postavili leta 2011 v Italiji v Torinu. Vsi njihovi dosedanji kupci (iz javnega in zasebnega sektorja) so v Italiji. Z njihovimi strešniki se izognemo krajinskim arhitekturnim in estetskim omejitvam. Prav tako jih rešujejo strehe stavb v zgodovinskih središčih in objektih pod okriljem kulturne dediščine. Ekipa Silea je na startup tekmovanju Podjetna Primorska 2018 osvojila prvo mesto kot najbolj inovativen produkt leta. Kot eno izmed sedmih startup podjetij so bil izbrani med več kot 400 prijavljenimi podjetji za sodelovanje v programu ABC Acceleratorja iz Ljubljane in v sklopu tekmovanja Power Up aprila 2019 v Ljubljani osvojili drugo mesto na državnem tekmovanju.

 

Nagrado, ki jo bodo letos podelili že dvanajsto leto zapored v sodelovanju s Slovenskim podjetniškim skladom, Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo ter aktivnimi deležniki slovenskega ekosistema, bo dobilo podjetje oziroma ekipa, ki s svojimi dosežki, dejanji, ugledom in razvojnim potencialom predstavlja novo generacijo slovenskih inovativnih podjetnikov.

Zmagovalce bodo razglasili na Mednarodni startup in tehnološki konferenci PODIM. Zmagovalec boza leto dni prejel kristalni kipec – simbol aktualnega nosilca naziva slovenski startup leta, paket vse vključeno za dve osebi za obisk Slush festivala v Helsinkih in postal bo ambasador slovenske startup skupnosti. Vsi finalisti pa bodo imeli priložnost obiskati priznani startup dogodek Pioneers '19, ki bo potekal 9. in 10. maja na Dunaju.

Ocenjevalno komisijo, ki je minuli ponedeljek poslušala kratke predstavitve vseh finalnih podjetij, so sestavljali slovenski podjetniki, mentorji, vlagatelji in podporne inštitucije, ki s svojim aktivnim delovanjem razvijajo slovenski startup ekosistem: Jugoslav Petkovič, Urša Poznič Goršek, Aljoša Domijan, Roman Kužnar, Jan Dobrilovič, Simona Šega in Aleš Pustovrh ter direktorica Slovenskega podjetniškega sklada Maja Tomanič Vidovič. Kriteriji ocenjevanja so bili naslednji: uspešna potrditev vrednosti produkta na trgu, pridobitev investicij s strani domačih oziroma tujih investitorjev, kompetence, predanost, izkušenost in organiziranost ekipe ter potencial za hitro rast na tujih trgih.

 logo Sileo

PODJETNA PRIMORSKA 2019 ZA VSE STAROSTI IN NOVOSTI: Imate inovativno podjetniško idejo? Sprejmite izziv in se prijavite na Podjetno Primorsko

PP logo prozoren

 

UIP - Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske (v nadaljevanju UIP) v sodelovanju z Agencijo SPIRIT in ostalimi partnerji, že 13. leto zapovrstjo vabi vse inovativne podjetnike in potencialne podjetnike vseh starosti, da se prijavijo na natečaj za najboljšo podjetniško idejo “Podjetna Primorska 2019”. Z nasveti, ki jih ponujajo na UIP-u, znanjem, ki ga finalisti pridobijo na delavnicah v sklopu natečaja in mentorskim programom, je pot do realizacije podjetniške ideje hitrejša in prodor na trg veliko lažji. Najbolj inovativne ideje bodo jeseni nagrajene s skupnim nagradnim skladom v vrednosti 30.000 eur.

 

Z natečajem želijo spodbuditi podjetništvo in inovativnosti, izmenjavo znanja med akademsko sfero in gospodarstvom, nastanek novih inovativnih in na lastnem znanju temelječih start-up, spin-off in spin-out podjetij ter ustvarjanje povezav med potencialnimi podjetniki in drugimi deležniki v okolju.

Andej Medved in dorijan Marsic

slika 1: mag. Andrej Medved in Dorijan Maršič

 

Pri natečaju Podjetna Primorska omejitev ni.

»Marsikdo misli, da je prestar ali premlad za vstop v svet podjetništva, da njegova ideja ni dovolj dobra ali celo primerna za natečaj.  Naš nasvet je preprost: Tvegajte! Podjetna Primorska je edinstvena priložnost, da izveste ali ima vaša ideja potencial ali jo je potrebno še izpopolniti.« je povedal direktor UIP Dorijan Maršič in dodal: »Lansko leto je bilo zelo uspešno. S pomočjo programa SIO 2018-2019 je bilo v preteklem letu identificiranih in razvitih več kot 60 podjetniških idej, med katerimi so tudi takšne, ki so se realizirale v novo start-up podjetje in razprostrle svoja krila in uspešno zarezala v mednarodne trge. Naši inkubiranci pa so posegali po vidnih rezultatih tudi na pomembnih mednarodnih natečajih. Nika Tomažič in Monika Kršić sta slavili zmago na globalnem natečaju Open Innovation in Agrifood v Italiji, ekipi Blue Ice pa se je uspelo uvrstiti med pet najboljših ekip na svetu po mnenju strokovnjakov vesoljske agencije NASA na mednarodnem hekatonu NASA Space Apps Challenge.«

Predstavitev pred potencialnimi investitorji

Letos na natečaju Podjetna Primorska iščejo predvsem kvaliteto. Kot pravi Maršič je razlog za to prisotnost potencialnih investitorjev na zaključni prireditvi. »Lansko leto so se finalisti natečaja Podjetna Primorska, prvič predstavili tudi pred potencialnimi investitorji. Odziv je bil zelo pozitiven, tako, da so napovedali svojo prisotnost tudi za letošnje leto.«

Natečaj ohranja tri kategorije:

1.       Start-up Academic - Rektorjeva nagrada Univerze na Primorskem, ki je namenjena študentom, mladim diplomantom, raziskovalcem in pedagoškim delavcem Univerze na Primorskem,

2.       Start-up Optimist, ki je namenjena posameznikom in ekipam, ki nimajo podjetniških izkušenj in niso nikoli bili ustanovitelji podjetja oziroma niso zasedali vodstvenih funkcij v podjetjih in

3.      Start-up Accelerator Navigator, ki je namenjena izkušenim posameznikom ali ekipam, pri čemer je pogoj, da podjetje, ki ga prijavljajo na natečaj, ni starejše od treh let na dan objave razpisa.

 Tomaz Lesnik

Slika 2: Tomaž Lešnik, direktor poslovnega razvoja in prodaje pri uspešnem podjetju Dinit Card Services d.o.o.

Novost: Letos bo podeljena tudi posebna nagrada podjetja Dinit Card Services

Podjetje Dinit Card Services d.o.o., ki že četrto leto zapored finančno in vsebinsko podpira natečaj Podjetna Primorska, bo letos podelilo posebno nagrado. Tomaž Lešnik, direktor poslovnega razvoja in prodaje pri uspešnem podjetju Dinit Card Services d.o.o., ki je tudi letos zlati sponzor natečaja, je povedal: »Veseli in ponosni smo, da smo del natečaja Podjetne Primorske in ostalih aktivnosti, ki jih izvaja Univerzitetni inkubator Primorske. S sodelovanjem ne le spodbujamo inovativnosti med mladimi ampak je to za nas tudi odlična priložnost za odkritje potencialnih ključnih kadrov. Ker si želimo, da bi se več ljudi poistovetilo s področjem informacijskih tehnolog (IT), smo se odločili, da letos podelimo posebno nagrado za najbolj inovativno tehnološko rešitev.«

Tomaz Lesnik in Dorijan Marsic

Slika 3: Tomaž Lešnik in Dorijan Maršič

Pri uvrstitvi med finaliste natečaja Podjetna Primorska 2019, kot pravi mag. Andrej Medved »je ključno, da se prijavitelji udeležijo uvodne predstavitve lastne podjetniške ideje pred strokovno komisijo, ki bo predvidoma v začetku junija. Za uvrstitev med finaliste je namreč potrebno zbrati vsaj 50 točk, od katerih dober in prepričljiv "pitch" predstavlja lahko do 40 točk. Prepričani smo, da je v začetni fazi ideje pomembnejši zagon in prepričljivost podjetniške ekipe, kot pa sama razdelanost ideje.«

Andrej Medved

Slika 4: mag. Andrej Medved

Natečaj se je uradno odprl 27. marca 2019. Kandidati se lahko prijavijo do 15. maja 2019 do polnoči z elektronskim prijavnim obrazcem na spletni strani www.uip.si.

Natečaj se bo zaključil predvidoma v mesecu novembru, ko bodo podeljene nagrade za najboljše podjetniške ideje. Za vse prijavitelje velja, da lahko dodatne informacije pridobijo na spletni strani: www.uip.si, v razdelku Podjetna Primorska ali preko elektronskega naslova: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..  

POD "STREŠNIKE" SPRAVILA ZMAGO NA PODJETNI PRIMORSKI 2018

Stefano Distefano foto

22. novembra se je zaključila 12. edicija natečaja za najboljšo poslovno idejo Podjetna Primorska, ki ga v sodelovanju z Agencijo SPIRIT,  v okviru Programa podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2018 in 2019 »SIO 2018-2019«, organizira Univerzitetni inkubator Primorske.

V kategoriji Start-up Accelerator Navigator, ki je namenjena izkušenim posameznikom ali ekipam, pri čemer je pogoj, da podjetje, ki ga prijavljajo na natečaj, ni starejše od treh let na dan objave razpisa, sta slavila Mateja Miško in Stefano Destefano s fotovoltaičnimi strešniki.Ž

Marca 2019 bomo pričeli z novim natečajem, do takrat pa boste spoznavali tiste, ki so slavili v lanskem letu.

 

Zmagovalna stefano

 

Nama lahko v nekaj besedah opišeta zmagovalni produkt?

Fotovoltaični strešnik "all in one" je fotovoltaika s stilom, namenjen zahtevnim kupcem, kjer istočasno realiziramo estetsko strešno kritino in fotovoltaični sistem.  

 

Kdaj in kako se je porodila ideja o fotovoltaičnih strešnikih?

Ideja se je rodila leta 2009 za mizo v neki restavraciji v Italiji, narisana na papirnatem prtičku. Iskali smo estetsko rešitev za sanjsko hišo in klasični solarni paneli niso prišli v poštev, saj bi streha izgledala kot kakšen industrijski objekt. Od tistega dne smo potrebovali še kar nekaj let, da je nastal končni izdelek, ki je pripravljen za uporabo. Kakovost, raziskava materialov in oblikovanje so podaljšali čas izvedbe.

 

Kaj imajo vaši strešniki, ki drugi nimajo. Kakšna je vaša prednost?

Naše prednosti so, da so strešniki na voljo v več kot 200 različnih barvnih odtenkih, po njih se lahko hodi, so kompatibilni z različico v terakoti, ki je na trgu že več sto let in montiramo jih lahko na strehe različnih, tudi nepravilnih oblik ter zapolnimo manjše prostore med dimniki, strešnimi okni ali drugimi elementi, kamor klasičnih panelov ne moremo posatviti.

 

stresnik stefano Destefano

 

Kje lahko kupijo vaš produkt?

Izdelek je trenutno mogoče kupiti samo v našem podjetju, vendar želimo razširiti prodajno mrežo, da bo dostopen vsem zahtevnim kupcem.

 

Kje sta izvedela za natečaj Podjetna Primorska? Kako to, da sta se odločila, da bosta sodelovala?

Mateja je vedela za obstoj natečaja in je želela poskusiti s prijavo; na srečo je razpis bil ravno odprt in sva si rekla "zakaj pa ne bi poskusili". Za sodelovanje na natečaju Podjetna Primorska smo se odločili, ker živimo na Obali, želimo ustvariti gospodarstvo na tem območju in proizvodnjo preseliti iz Italije v Slovenijo, seveda s pomočjo kakšnega podjetja, ki že deluje v sektorju obnovljivih virov energije.

 

Ko sta prišla na prvi Pitch pred komisijo, je Stefano suvereno rekel, da je prišel, da zmaga.

Res je, potrjujemo... Oba imava zmagovalno miselnost in želela sva to dokazati tudi drugim. Nama ni dovolj, da se tega natečaja samo udeleživa, vendar sva si želela zmagati ... sanjati majhne sanje stane popolnoma isto, kot če sanjate velike sanje, zakaj bi torej omejevali naše sanje in cilje?

 

stefano Destefano in andreja Misko

 

Občutki, ko so razglasili zmagovalca?

Mislili smo, da smo se uvrstila na drugo mesto, saj so fantje "vinarji", ki so se predstavljali pred nami, imeli zelo lepo predstavitev, tako da je ob razglasitvi zmage občutek bil toliko slajši ... zmagati je vedno lepo.

 

Kako bi opisala to izkušnjo?

Edinstvena in neponovljiva, tako lepa, da jo je Stefano z veseljem priporočal prijatelju, ki se želi prijaviti na razpis naslednje leto. Najboljša stvar poleg zmage so bile praktične delavnice v Kopru in Ljubljani, kjer smo spoznali veliko zanimivih in prijetnih ljudi, ki so strokovnjaki in imajo rezultate na svojem področju delovanja.

 

Bi priporočila  Univerzitetni inkubator  Primorske? Vam je ekipa pomagala?

Ne samo to, priporočava ga vsakomur, ki ima dobro idejo ali dober izdelek. Priporočala sva ga tudi prijatelju, ki se je odločil za sodelovanje v naslednji izdaji. Ekipa je bila odločilna... posebna zahvala gre predvsem Dorijanu, iskrena zahvala tudi Andreju in nenazadnje brez Larine energije, ki te napolni, bi vsekakor bilo veliko težje.

 

Kakšni so plani za prihodnost?

Želiva si ustanoviti poslovno partnerstvo (joint venture) s podjetjem Bisol, skupno podjetje, kjer bi Bisol proizvajal fotovoltaične celice in jih integriral v strešni okvir, skupaj pa bi tudi združili sile za prodajo in samo montažo. Tako bi obe strani dobili zmagovalni izdelek, ki bi zadovoljil vse potrebe po fotovoltaiki. Prvi korak k temu je srečanje z vodstvom Bisola, kjer bi se imeli možnost predstaviti in bi lahko bolje opisali naš izdelek.

 

 

logo Sileo

 

 

»PODJETNIŠKI LIFESTYLE VEČERI«

Vinakoper UIP lifestyle veceri

 

»Skupaj zmoremo več: Program tematskih dogodkov za start-up in lifestyle podjetnike«

Kdaj? Januar - maj 2019

Kje? Hram kleti Vinakoper, Šmarska cesta 1, 6000 Koper

UIP Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske v sodelovanju z Agencijo SPIRIT v okviru Programa podpornih storitev subjektov inovativnega okolja v Republiki Sloveniji v letih 2018 in 2019 »SIO 2018-2019« organizira PROGRAM TEMATSKIH DOGODKOV ZA START-UP IN LIFESTYLE PODJETNIKE, ki je namenjen podjetnikom (inovativnim posameznikom, dijakom, študentom in drugim zainteresiranim), ter novim in obstoječim podjetjem s potencialom hitre rasti »start up«.

Namen dogodkov je, da se udeleženci delavnic spoznajo s ključnimi podjetniškimi temami, ter izkušnje prenesejo tudi v lastno podjetniško pot. Ključen del dogodkov je tudi izmenjava izkušenj med podjetniki za  lažji nadaljnji razvoj lastnega podjetja. Na skupno petih (5) tematskih dogodkih bodo predstavljene ključne podjetniške teme – kako na trg, kako do virov financiranja, gradnja »lifestyle« podjetij brez tveganega kapitala, itd. Dogodki bodo organizirani v sodelovanju z Janom Isakovičem, povabili pa bomo tudi goste z bogatimi izkušnjami na teh področjih.

Dogodki bodo vedno pričeli ob 17. uri.

Program dogodkov:

17.1.2019    »Hitro na trg«: Prodaja izdelkov in storitev na izbranih trgih, posebnosti različnih trgov (B2B, B2C), izkušnje in priporočila za uspešen prodor na trge.

21.2.2019    »Kako do sredstev?« Viri financiranja, kako prepoznati učinkovit vir financiranja za svoj poslovni model, ter kako pridobiti financiranje v praksi. Je smiselno hoditi na »pitch« tekmovanja in startup sejme? Kako izbrati pravi pospeševalnik? Kako do razpisnih sredstev?

21.3.2019    »Vsi ne potrebujejo VC-jev«: Gradnja Lifestyle business, razlika med start-up in lifestyle business, značilnosti in prednosti tega tipa podjetništva.

April 2019   »Skupaj gre lažje«: Iskanje soustanoviteljev in zaposlenih, gradnja in vodenje teamov v novih podjetjih

Maj 2019     »Hardware is hard«. Posebnosti razvoja in trgov izdelkov s poudarkom na strojnih tehničnih izdelkih.

Število mest je omejeno na največ 20 udeležencev.  Vašo prisotnost prosim sporočite na spodnji e-mail naslov najkasneje do dneva izvedbe dogodka do 12h. V primeru zasedenosti vas bomo obvestili.

Moderator dogodka: Mag. Andrej Medved

Organizator si dopušča pravico zamenjave datuma izvedbe ali vsebine v primeru višje sile.

Dodatna vprašanja nam pošljite na e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.         

 

 

 

 

Aktivnost poteka v okviru operacije SIO 2018-2019, ki jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

                          

 

NASA SPACE APPS CHALLENGE: EKIPA SLOVENCEV JE PREPRIČALA STROKOVNJAKE VESOLJSKE AGENCIJE NASA IN SE ZAPISALA MED NAJBOLJŠIH PET NA SVETU

Space Apps Logo Original                  Logo UIP vecji

 

 

75 držav, 200 mest, 17.924 udeležencev, 2.719 ekip, 1.395 rešitev na 20 izzivov vesoljske agencije NASA. Med najboljših pet v kategoriji Global impact (Rešitev z največjim potencialom za izboljšanje življenja na Zemlji ali vesolju) se je po ocenah NASINIH strokovnjakov zapisala tudi ekipa iz Slovenije, ki si je vstopnico za globalno tekmovanje prislužila z zmago na hekatonu, ki ga je konec oktobra v Kopru organiziral Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske.

NASA Space Apps Challenge, največji hekaton na svetu, odgovarja na izzive s področja astronomije, ekologije, geologije ter robotike. Sodelujoči imajo 48 ur časa za iskanje rešitev na dane izzive ter izvedbo prototipov, na razpolago pa imajo vse javno dostopne podatke vesoljske agencije ter strokovne mentorje. Prijavi se lahko vsakdo s strastjo in željo po pozitivnem učinku na svet. Omejitev, kot pravi direktor Univerzitetnega inkubatorja Primorske Dorijan Maršič, ni oziroma »Le vesolje je omejitev. Na hekaton se lahko prijavijo dijaki, študenti, inženirji, programerji, tudi pisatelji,…Pravzaprav je dobrodošlo, da skupino sestavljajo člani z različnim znanjem.«

Tako je bilo v primeru članov zmagovalne skupine Blue Ice, ki se do pričetka hekatona med seboj niso poznali. Dijakinja Srednje ekonomske šole v Kopru, gimnazijka, študentka biologije, fullstack developer in mojster marketinga so se spoznali na dan pričetka hekatona v obmorskem mestu. Kot je povedal Matija Gašpar: »Na hekaton sem se prijavil zaradi izziva, izkušnje. Nisem pa želel delati sam. To sta slišali Ula in Eva, ki sta bili takoj za sodelovanje. Kaj kmalu sta se nam pridružila še Alenka in Luka, ki pa je bil v stiku z nami preko spleta.«  

Blue Ice

Slika (z leve): Ula Valentič, Eva Pincin, Alenka Skvarč, Matija Gašpar in Luka Andolšek

 

Ekipa Blue Ice v sestavi Ula Valentič, Eva Pincin, Alenka Skvarč, Matija Gašpar in Luka Andolšek je zmago v Kopru in super finale globalnega tekmovanja osvojila s kooperativno igro v kateri igralci rešujejo izzive globalnega segrevanja.

Igra Polar expeditionSlika: Igra Polar explorers

 

»Naša igra je namenjena izobraževanju in ozaveščanju o spremembah kriosfere zaradi podnebnih sprememb. Igralci se tako na zabaven način naučijo nekaj novega o Antarktiki, polarnih ekspedicijah ter pomenu znanstvenih raziskav. Igralci se soočajo s težavami s prehrano, opremo, komunikacijo, vremenom...Dostopna je na spletni strani polar-explorers.com.« je povedala Eva Pincin.

Strokovna komisija je ocenjevala vpliv, inovativnost, znanstveno veljavo, tehnično izvedljivost in predstavitev.

Kot pravi Eva so se uvrstitve med najboljših pet v kategoriji  Global impact zelo razveselili: »Že to, da nam je uspelo narediti v dveh dneh igro, ki se jo lahko že igra, je bil za nas velik uspeh. Vloženega je bilo sicer zares veliko truda. Ko smo  izvedeli, da smo se uvrstili med najboljših pet v kategoriji, nismo mogli verjeti, da se je to zgodilo. Hvaležni smo ekipi Univerzitetnega inkubatorja Primorske za pomoč, podporo in profesionalno organizacijo dogodka.«

Sredi januarja bo znano kdo je osvojil zmago v kategoriji Global impact, kar pa je že zdaj sigurno je to, da je ekipa Slovencev med najboljšimi 5 na svetu.

Ob tem velja omeniti, da to ni prvi večji uspeh Univerzitetnega inkubatorja Primorske letos. Že v prvi polovici leta sta Nika Tomažič in Monika Kršić osvojili zmago na mednarodnem natečaju za inovacije v agroživilskem sektorju »Open Innovation in Agrifood«  v Italiji z biorazgradljivim lončkom Cupgrape.

 Za dodatne informacije smo vam na voljo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

 

 

Pokrovitelji: NASA Space Apps Challenge Koper

 

DINIT logo     Arctur obrezan   Aerodium Logatec   BernardinLogo Cpxx SLO 2018Kralj logo

Na Radiu Koper gostili zmagovalce Podjetne Primorske 2018. Prisluhnite!

Radio Koper

Konec novembra se je v Kopru zaključil največji Start-up natečaj za najboljšo poslovno idejo v regiji Podjetna Primorska 2018, ki ga je v sodelovanju s partnerji organiziral že 12. leto Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske.

Veseli in počaščeni smo, da so na Radiu Koper natečaju namenili rubriko, ki je bila v etru od torka, 27.11. do četrtka, 29.11..

Prva je sedla pred radijski mikrofon Nika Tomažič, ki si je z Moniko Kršić (žal je bila zaradi bolezni odsotna) prislužila zmago v kategoriji Start-up Academic - Rektorjeva nagrada Univerze na Primorske. Z Iztokom Easyem Novakom sta v etru kramljala o Grončku - Cupgrape, biorazgradljive lončku iz tropin. Nika je priljubljenemu glasbeniku in radijskemu voditelju povedala kako sta prišli do ideje o lončku, po kolikšnem času se le-ta razgradi, kaj je tisto kar ga drži skupaj,...Kliknite na fotografijo in prisluhnite intervjuju.

 

Easy in Nika

Na fotografiji: Iztok Easy Novak in Nika Tomažič

 

Rivalmit - zgodba o uspehu, ki se je rodila iz ljubezni do mitologije in rivalstva z bratom

Pravzaprav je tako nastalo ime podjetja vsestranske umetnice Tine Kraljič, ki  je strokovno komisijo Podejtne Primorske prepričala z unikatnimi umetninami. O študiju, umetninah, Geek kulturi, poti, ki je je pripeljala do Univerzitetnega inkubatorja Primorske in zmage v kategorji Start-up Optimist, se je pogovarjala s karizmatično radijsko voditeljico z markantnim glasom Natašo Benčič.  Klik na fotografijo vas bo pripeljal do intervjuja.

 

Tina in NatasaNa fotografiji: Tina Kraljič in Nataša Benčič

 

S fotovoltaični strašniki sta pospravila zmago pod streho

Na zmagovalne stopničke v kategoriji Star-up Accelerator Navigator, ki je namenjeni izkušenim posameznikom in ekipam, sta stopila Stefano Destefano in Mateja Miško s fotovoltaičnimi strešniki. Voditeljske niti je na morsko obarvanih frekvencah prepletala vedno dobro razpoložena Janja Lešnik.

 Mateja Stefano in JanjaNa fotografiji: Mateja Miško, Janja Lešnik in Stefano Destefano

 

Ekipi Radia Koper se še enkrat zahvaljujemo za vso podporo, prijaznost in profesionalnost.

 

Objava razpisa ECOTROPHELIA SLOVENIJA 2019

logo ecotrophelia SLOVENIA2 

GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij (GZS-ZKŽP) v sodelovanju z UIP Univerzitetnim inkubatorjem Primorske ponovno organizira tekmovanje za študente s področja inovativnosti v živilstvu in razvoja novih živilskih izdelkov pod imenom »ECOTROPHELIA SLOVENIJA 2019«. Natečaj je namenjen študentom naše Univerze na Primorskem.

Tako kot do sedaj morajo izdelki tudi v letošnjem letu zajeti eko-inovacijo v vsaj eni dimenziji razvoja kot npr. surovine - ekološka pridelava, nizek ogljični odtis in/ali embalaža - povratna, primerna za recikliranje in/ali proizvodni proces - varčevanje z energijo, uporaba reciklirane vode in/ali distribucija/logistika - nove storitve, kratke oskrbovalne verige idr.. V okviru natečaja želimo mlade spodbuditi k timskemu delu, organizaciji, razvoju novih izdelkov ter posledično prepoznati tiste inovativne živilske izdelke v slovenskem prostoru, ki jih je smiselno strokovno podpreti, nagraditi, promovirati v širši javnosti, omogočiti njihov nadaljnji razvoj, ne nazadnje pa pomagati mladim pri vzpostavitvi novega podjetja, zagonu proizvodnje ali povezovanju s potencialnimi investitorji.

Podrobnosti natečaja bodo v kratkem objavljene na naši spletni strani www.uip.si ter na spletni strani GZS-Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij (GZS-ZKŽP). 


V ta namen bomo v četrtek 6.12.2018 ob 14.00 h v UIP na Čevljarski 27 v Kopru organizirani informativni dan za vse potencialne prijavitelje študente.

Zmagovalna ekipa študentov bo Slovenijo zastopala na evropskem tekmovanju ECOTROPHELIA EUROPE 2019, ki bo potekalo 6.-7. oktobra 2019 v času sejma Anuga (Köln, Nemčija).

 

 

Logo UIP vecji           GZS logo

 

TINA KRALJIČ: Umetnica, ki je osvojila Podjetno Primorsko 2018 v kategoriji start-up Optimist

Tina Kraljic

S podelitvijo nagrad se je v četrtek, 22.novembra v Kopru sklenil 12. natečaj za najboljšo poslovno idejo Primorske Podjetna Primorska, ki ga v sodelovanju s partnerji organizira Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske.

V kategoriji Start-up Optimist, ki je namenjena posameznikom in ekipam, ki nimajo podjetniških izkušenj je slavila vsestranska umetnica Tina Kraljič z unikatnimi umetninami Rivalmit.


Kdaj se je rodila ljubezen do umetnosti? Je kdo v  vaši družini tudi umetnik?

Od kar vem zase sem uživala v umetniškem duhu. Najprej s kemiki, nato barvicami, kasneje z akrili ter ostalimi barvami. Kiparstvo pa se je prijelo malo kasneje. Konkretneje ustvarjam tudi s tem zadnjih 5 let. Umetniško žilico sem podedovala po mami. Sama ni imela možnosti tega študirati, zato je meni omogočila študij na ALUO.

Kaj in s kakšnimi materiali ustvarjaš?

Ustvarjam z vsem kar dobim pod roke. Rada eksperimentiram z efekti, ki jih lahko dobim in spoznavam kvalitete, ki jih material nudi. Gips, les, gline, tekstili, perle, silikon, akvarel, volna, vosek, umetne smole, bleščice, barvice, pasteli, itd.

Tina Kraljic na delu

Kje črpaš navdih?

Težko rečem, je lahko široka tema saj je navdih večinoma mešanica  in kombinacija raznih idej nabranih skozi leta. Včasih je lahko najmanjši detajl inspiracija za nekaj tretjega. Drugače pa je v mojih delih najbolj pogosta figura lika živali in mitoloških bitij.

     lisicaSlike Tina KraljicSlike Tina Kraljic 2

Kdo so tvoje stranke?

Ljubitelji umetnosti, pisatelji ter tako imenovani geeki (ljubitelji stripov, filmov, romanov, video ali namiznih iger, itd.)

Kakšna je tvoja največja želja? Mogoče razstava v kakšni posebni galeriji?

Samo to, da bom lahko udobno živela s svojim ustvarjanjem. Nimam kakšnih posebnih želja trenutno. Se pa ne bi branila tudi kakšnega večjega uspeha, če bi mi bilo tako usojeno.

Kje se gibljejo cene tvojih umetnin?

Zaradi raznolikosti del je razpon v ceni velik. Lahko že od 5€ za obesek lahko pa 500€ za podrobnejši kip ali večjo sliko. Vse pa je odvisno od želja naročnika.

Kako to, da si se odločila, da se boš prijavila na Podjetno Primorsko?

To mi je predlagal gospod Dorijan Maršič, ko smo se spoznali na eni od delavnic o podjetništvu, ki jih je organizirala točka SPOT.

Tina Kraljic zmagovalka

Kako bi opisala izkušnjo? Kaj se je spremenilo od prvega Pitcha do danes?

Interesantno bi rekla. Nisem imela kaj za izgubiti čeprav sem večkrat pomislila kaj kot umetnik delam v podjetniškem natečaju. Naučila sem se natančno, jedrnato in zanimivo predstaviti kaj v bistvu sploh delam. Zdi se enostavno, potem pa ugotoviš, da sploh ni tako. Poleg podjetniških nasvetov in oblikovanja poslovnega načrta pa mislim, da sta mi proces in podpora organizatorjev pomagala pridobiti na samozavesti. To je tisto kar najbolj cenim in za kar sem najbolj hvaležna.

Ti je bila ekipa UIP-a v pomoč?        

Moje izkušnje z ekipo so zelo prijetne. Vedno so si vzeli čas zame, čeprav so imeli veliko drugega dela. Izkazali so tudi veliko navdušenje nad mojimi deli. Brez njihove spodbude se zelo verjetno ne bi nikoli prijavila na Podjetno primorsko.

Bi priporočila bodočim podjetnikom, da se prijavijo na natečaj Podjetna Primorska?

Škoda bi bilo ne izkoristiti take priložnosti, še posebej, ker se lahko veliko naučiš na poti o podjetništvu, bolje izoblikuješ svojo idejo,ustvariš nove stike ter potencialne podjetniške partnerje. Tudi, če na koncu ne zmagaš so izkušnje, ki jih pridobiš  brezplačne a zlata vredne.

Kje lahko vidimo tvoje umetnine?

Svoje izdelke objavljam na več socialnih omrežjih, so pa vsi izdelki zadnjih nekaj let dostopni na moji spletni strani www.rivalmit.com

Rivalmit